onsdag - 8 september 2010

Tjenaxenpåbraxen. nej men seriöst nu...

Snacka om att jag verkligen tvingade mig upp imorse, var så jävla död! Skolan sög iallafall, matte som var lätt, så ganska okej, men sen politik resten av dagen och jobbat på. Förjävligt tråkigt rent ut sagt. Tog somvanligt tåget hem, är jämt skittrött så somvanligt flummar man ju sönder med skönaste hannaaaa. vi har aldrig tråkigt! haha.

Direkt efter den jobbiga cykelturen då en unge sagt helt random "hej jävelunge" till mig, började garva, haha, så trött! så var jag hemma. Orkade inget annat än att lägga mig i sköna soffan å bara slappa. Drog mig upp till datorn för nån timma sen, passar väl på att skriva ett inlägg nu för ikväll ska jag sova, TIDIGT! Men först idol och skratta åt alla fula stackars människor som inte kan sjunga. Vi hörs imorgon people. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0