sängen - 23 september 2010

Blev en låång dag uppe i högbo otroligt nog. Blev att ta in hästar, göra iordning, hjälpa till, hämta in fler, göra iordning, hjälpa till igen, ta upp hästar, ta ner hästar, rida, och åka hem! Eftersom de var så in i helvete med knott så gick inte gandur nå idag utan då fick ronja rycka in! Hon hade så jääkla mycket överskottsenergi så hon blev så jäkla svettig och alldeles löddrig under sadeln, haha! Saknar de stora kraftpaketet som är hårig som en mammut och tjock som en oxe.

Kom hem vid 8 så hann inte upp till uppsala. Så blir inge överhuvudtaget för nån ska vara så in i helvete sur, orkar inte ens anstränga mig längre... Så imorgon har jag sovmorgon, skönt! Nej nu ska jag nog ta å lägga mig. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0