söndag - 12 september 2010

Jag kom inte undan smärtan från igår när jag ramla av. Det gör skitont i axlar och armarna när jag lyfter dom nu så känner mig jävligt handikappad..

Efter att jag kommit hem från magda drog jag upp till dakita och skulle egentligen rida men hon drar ju och eftersom jag har ont i armarna tänkte jag att nä, jag står nog över. Så gick ut och gick med henne en sväng bara så hon fick komma ut lite.

Väntar nu på att hanna och hennes mamma ska komma å hämta mig så åker vi upp till stallet och flyttar hästarna! Smörjde in mig med någon gel på armarnaför att de inte skulle göra så ont, får hoppas på att hästarna inte bråkar annars kommer jag slita av armarna på mig själv...

Får se när jag är hemma, men sitter nog inte vid datorn nå eftersom det är APU i högbo imorgon! Lite nice, vi hörs efter det. puss.

så sant så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0