söndag - 19 september 2010

Under helgen har jag bara umgåtts med magda och ridit. Somvanligt då kanske? eheh.

Lördag:

Blev uteritt själv på Gandur för första gången, gick över förväntan! Red till kanalvägen och hem igen. Han strulade lite vid två gångar in till skogen men fick honom att gå förbi båda tillslut och då var jag supernöjd! Blev en massa galopp på hemvägen och han svettades vilket gillas, hårdträning är vad som gäller nu! ;) 

Sen efter och innan jag var å red så var jag hos magda.

Söndag:
Vakna upp hos magda, åt frukost och sedan var vi kvar ett tag å glodde på idol. Magda åkte sedan hem till uppsala medans jag tog mig iväg till stallet. Red dakita och körde på tvådelat bett idag för tänkte köra ett dressyrpass på åkern. Istället blev det mest gångarter att träna på, tydligen så kan hon inte fatta galopp från skritt och tränade på det. När hon väl fixade det så avslutade vi där, svettig hon också så de gillas!

Kom hem för någon timme sen och då stod de kebab på bordet, liiiiiite glad! Så har käkat åsså duschat precis. Nu sitter jag å kikar på Baksmällan, bättre film finns inte. Skola imorgon då, fyfan.. aja. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0