söndag - 26 september 2010

Igårkväll cyklade vi iväg till hantverkarbacken, dom bor tydligen där medans de bygger huset. Jag som aldrig tänker efter.. haha.
Var där och käkade allt från förätt, varmrätt till efterrätt. Var väldigt jobbigt eftersom jag var mätt redan efter förrätten, haha!
Sedan så blev de så att jag hamnade hemma hos emma ändå, där även några till var, moa från näset bla, trevligt att träffa henne, var ju nått år sedan.
Sov över där och vaknade vid halv 11 ungefär. Slängde i oss frukost och sedan fick jag hämtning av mamma å pappa som sedan skjutsade mig tillbaka till hantverkarbacken där jag hämtade min cykel. Lära cykla hem och ja, nu är jag hemma! Eller har varit de ett tag.

Ska iväg å rida Dakita, med westerngrejerna för första gången, är de tänkt iallafall, får se hur de slutar. Hanna hänger iallafall med å sällskapar mig. Vi får se vilken tid vi tar oss iväg, kanske mer mot kvällen, vi får väl se. vi hörs, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0