söndag - 5 september 2010

Helgen gick undan kan ju man säga.
I fredags drog vi iväg till magda och sov där, vaknade otroligt nog upp vid 2. Ganska mycket utvilad kan man ju säga, sköönt. Drog hem till mig och åt lunch, sen efter några timmar drog jag iväg med hanna upp till stallet och red. Tävlade 3 gånger. VANN 1 !!!!!! det gjorde min dag, haha. Gandur is the best. När jag komit hem kom magda ganska fort, gjorde mat och vart kvar här och sov. Vaknade upp vid halv tolv av att magda väckte mig.. Max hade tydligen tagit sig hem, jobbig kille. Vi åt frukost och sedan skjutsade jag hem na.


Direkt efter de tog jag mig till Dakita. Körde lite samma sak som vi gjorde på ridprovet. Ibland blir man lite inspirerad, haha. Gick över förväntan faktiskt. Lydde jättebra och sedan när jag satt ner utan stigbyglar blev det ganska mycket skumpigt, för hon är typ likadan som Fissur... men det gick bra! Avslutade med galopp åt båda hållen, formade sig fint på slutet och gick i ganska kort galopp vilket gillas! Så väldigt glad var jag på henne idag och hon var inget vidare tjurig heller. Ganska skönt :)

Nu sitter jag och trycker i mig tobleronen som blev kvar från igår och ska väl snart ta och hoppa in i duschen. Imorgon är det skola igen.. fyfan. Nej vi hörs. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0