tisdag - 14 september 2010

Börjar tröttna på APU plasen redan, haha! Vi mocka, pyssla om hästar, gjorde iordning hästar, plockade sten på utebanan, tog in hästar... aa var nog allt! Haha. Gick sedan till stallet men innan man är vid hagen så går man ner för en backe och självklart så säter jag foten fel och ramlar pladdask framåt HAHAHAHAH var så jävla kul...

Blev en ridtur först på banan och sedan ut på åsen. Kändes inte alls bra idag faktisk. Blev stressigt i stallet för eddie var otålig som fan, på banan var gandur inge pigg och alert å ute så var han så jävla seg. Usch, gandur har blivit skiseg på sistone, kan vara vinterpälsen som börjar kika fram, men när han är seg och sur och jag är sur så blir båda förbannade på varandra känns det som. Ingen samspel här inte, nono.. Nej men vi får avvakta ett tag å se!

Under kvällen har jag käkat, duschat å kikat på idol. Hela familjen tryckte ihop sig i en soffa, haha de var.. trångt.. Nu ska jag sova för jag är så jävla trött, å mina fötter tar kål på mig.. godnatt!


<- hanna = lat, jag = göra iordning osy.                         jag är en rymdgubbe i min snygga hjälm ->

HAHAHA jag dog...

Kommentarer
Postat av: jossan

my, säg till om du vill desgina min blogg.. haha (a)

2010-09-15 @ 18:25:21
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0