tisdag - 7 september 2010

Gårkvällen hemma hos emma var jättetrevlig, en mysig etta har hon allt! Skulle gärna byta med henne, haha. Vaknade upp någon timme för henne, dock var jag alldeles för odiskret för att inte väcka henne. haha! Trippade ner till resecentrum med världens största väska och mötte upp hanna där. Var i skolan till 3, höll på med politik heeela dagen. LITE segt, fyfan.
Direkt efter traskade vi hem till hanna och bytte om. Sedan åkte vi upp till stallet med hennes mamma när hon kommit hem!


Red lektion på Gandur. Först var vi på travbanan och värmde upp, kändes ganska bra. Sen ridbanan tills nanna kom, ganska enkel lektion, mest böjningar och gandur kan ju redan allt så bara jag som ska lära mig, bara de att det här kunde men redan ganska bra. Var bara ett litet fel med öppningen av ena axeln, men annars så rullade de på! Ska ja vara ärlig så var det väldigt tråkig lektion, men den var så kort för nanna fick besök så behövde inte betala för det iallafall, haha!
Red till åsen en timme efteråt för vi inte ridit så länge. Sprang lite, klättrade och småhoppade. Taggad häst!


Har nu duschat och ska lägga mig å sova. Dötrött! Imorgon väntar väl matte och politik hela dagen, sug. Nej men vi hörs. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0