torsdag - 2 september 2010

Skolan var ganska seg idag. Gjorde massa diagnoser på engelska och matte, gick väl sådär. Sedan väntade vi på tåget å någon timme och satt å prata lite på station.

Kom hem till 3 precis, cykelturerna nu är inte att leka med, fyfan vad jobbigt det är, men jag behöver det, verkligen.. Måste ha sveriges sämsta kondis.. Aja, väl hemma bänkade jag mig framför tvn med en banan och höll mig skapligt vaken, har varit så himla trött hela dagen. Sedan ägnade jag lite tid till att skriva ett "brev" som lärarna ska få, blev lite långt, fick inte stopp på det, haha, skitsamma.

Imorgon så är vi i stallet hela dagen. Ska rida bla och dom ska filma så att dom ser vilka grupper dom ska dela in oss i. Fan vad nervöst när man ser videokameran där, uschusch. Men annars så är jag faktiskt ganska taggad på att få rida en främmande häst! haha.

Nej nu ska jag packa allt för imorgon, väst, hjälm, kläder, osvosvosvosvosvvvvv! Vi hörs imorgon, godnatt!


påtal om att bli filmad.. haha. efter mycket tjat från hanna lägger jag väl upp den här otroligt fula videoklippet och bjuder på mig själv litegranna. Vi går från hagen och var extremt uttråkade och allmänt trötta, HAHAH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0