torsdag - 23 september 2010

Har precis käkat å bytt om efter att ha varit hos Dakita. Red ut en sväng och longerade lite efter för att se om hon var halt, kändes verkligen så i traven påväg hem. Men syntes ingen vid longeringen, men höger fram var det iallafall som hon markerade på. Får hålla utkik. Efter så smörjde jag ett väldiiigt gammalt och mögligt träns, nu är det hur snyggt som hellst! Dock vet jag inte om de var dakitas eller storms, men det skiter man väl i.

Nu väntar jag på att klockan ska bli typ 13.10 så jag kan köra iväg till högbo. Blir att hjälpa till med nybörjare först och sedan rida, om jag får tag i en häst då. Annars tar jag väl mig hem. Magdas tågkort kom btw idag också! Får se om jag hinner iväg till Uppsala idag eller om det blir för sent, annars så tar jag mig dit imorgon. Dit ska jag iallafall ;) ! Ni får ha de så bra så får vi se om vi hinner ses ikväll. puss.


fiskbensflätan är kvar från igår. och så brevet idag, haha. får se hur det kommer att gå, blir spännande ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0