torsdag - 30 september 2010

Fy i helvete vad trött jag är.
Dagen i högbo.. mycket skratt, men väldigt segt. Så himla ovärt att åka dit över huvudtaget.
Direkt efter vi sluta så åkte ja iväg till Dakita, hon drog på som fan, jag drog tillbaka som fan, slutade i två stycken som är väldigt oense, men sedan föll allt tillbaka på sin plats när vi kom ut på åkern. Inte alls roligt.

Sitter nu hemma hos systeryster och kikar på idol, inte så jetebrao men man överlever väl. Pojkarna är uppe och spelar Wii å syster sover, jag har ju supertrevligt här nere alldeles själv, haha.. Nej men jag ska ta å gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, då är de ingång till gävle som gäller å sedan vidare till lervik! hörs imornkvälllll. puss!

lördayisyourturn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0