EASTER.... lov! :D

Med toppenhumör åkte jag iväg till praktiken idag med Hanna. Dock så har jag fått en jävla smärta i svanken så kan knappt gå eller sitta rakt, men inte hindrade de mig heller!

Vanlig praktikdag och vi fick rida, red Melwin, suuuperhärlig häst! Tog ett tag innan ja kom på hur ja skulle göra men när de väl kom så rullade de på skitbra! Men faaaan vad jobbigt de var! Skitvarmt i ridhuset och med mycket kläder blev jävligt lökigt, haha. Men inte klaga, älska vår!

Åkte direkt till Dickan å red henne. Bralla lite i skogen genom enorma vattenpölar m.m och hon lyssnade hyffsat, nöjd över dagens pass som inte var så krävande! :)

Har käkat, duschat, packat upp å kurat ner mig i sängen nu sen jag kom hem. Ska kika tv tills ja somnar, får se om Simon kommer hit å ger mig sällskap eller inte. pussgodnatt!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-04-15 @ 06:59:53
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0