flying flying flying to the sky

Jisses helgen blev iiiiiiinte som väntat. Kände mig krasslig i lördags som jag skrev i förra inlägget, så tänkte bara ta de lugnt och stanna hemma för att inte bli sjuk. Men så vart de då inte! Emma, Linnéa och Macke kom till Sandviken och hoppa av utanför mig å vi drog vidare på lite festligheter. Från ena stället till de andra, väldigt rolig kväll för övrigt!

Igår var jag allt annat än pigg, vaknade upp brevid Simon som också hade varit ute i lördags eftersom han fyllde år 1 april. Så båda var så jävla risiga igår, haha. Låna mamsen å papsens bil och åkte iväg till Dickan å mockade och pyssla om henne. Sen åkte vi å hämta upp Martin och åkte till Årsunda. Var där i flera timmar, helt död. Åkte sedan hem vid 8.

Så idag mår jag pissdåligt.. halsen är paj, näsan är igentäppt går inte att snyta sig för de kommer bara mer å mer å mer å mer, blir tooooookig. Sen så är kroppen så jävla efter och trött så jag vill bara slänga den i soptunnan.

Alltså blev de ingen skola för mig idag.. Får se vad jag ska underhålla mig med. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0