här vare dött!

Hela veckan har spenderats hos Simon, i stallet och igår tog lovet slut så då var man tillbaka i skolan.
Har hänt allt möjligt, har en riktigt jävla fittig otursvecka iallafall.

Idag var de praktik somvanligt, red bla Nestor, trevlig kille på cirkus 21år. Sen direkt efter drog jag vidare till Dickan å red henne en sväng, lyssnar jäklarns bra nu! Såå skönt. Sen har de inte hänt så mycket mer, väntar nu på mat för magen är vrålhungrig.

Och idag för första gången på hela veckan sover jag hemma, ska bli ganska skönt, Simons spökhus är inte så roligt att vakna upp ensam i om man säger så. Kom nu även på att min tandborste är kvar där.. Great!
Nej vi hörs, poss.

(har noll bilder på datorn eftersom jag installerat om dennnn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0