I belive I can fly

Gårdagen: Ponnytravet med halva klassen, lärde oss sela och köra smått under dagen, så jävla kul så jag vet inte vart jag ska ta vägen!  Körlicens nästa kan jag då lova.

Efteråt så stack ja fort hem och sedan till Emma där hon å Linnéa var. Gick till maxi å köpte mat å gotta till kvällen. Blev väldigt lugnt, David kom han å, fast tillslut somna alla, haha helt död kväll. Men trevligt vare!

Idag: Gick upp vid halv 12, drog till stallet i världens jävla motvind, inte kult. Red Gäddan, var skitseg somvanligt på banan och jag hade speciellt inte tålamodet för de idag. Funderar seriöst på om jag ska fortsätta rida honom.. Får se.

Sedan följde ja med Hanna upp till klubben å grooma och kika på när hon red Kalle i ridhuset, lyckosten har ju skaffa anläggningskort!

Så blev kvar i stallet i 5h, har varit hemma nu i en timme och har käkat. Ska hoppa in i duschen nu och sedan gå iväg till Magda, spenderar denna lördagskväll hemma hos henne. Så ni får ha de så gött! puss.


tacosen från igår. mer god i början, mindre go på slutet när man hamna i "matkoma" å somna.
från igår på travet. jag längst fram med körläraren i sin snygg outfit och hästen Jamira. Roligaste jag varit med om på länge!


och så från idag! En nöjd Hanna och en trött Kalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0