I brist på ork att göra något annat

60 frågor & svar...
1. Röker du? - nej.
2. Snusar du? - inte de heller.
3. Dricker du? - måste man för att leva.
4. Vad dricker du? - de mesta.
5. Dricker du för nöjets skull? - ja.
6. Har det hänt att du druckit för att du vart olycklig? - nej.
4. Anser du att du dricker för mycket? - en gång för mycket, aldrig mer, fyfasiken.
5. Har du tvångspytt nångång? - nej de har jag icke.
6. Lider du eller har lidit av anorexia? - nej.
7. Bulimi? - nejp.
8. Är du snål? - ganska, var värre förut, haha.
9. Är du en egoist? - kan jag ej påstå.
10. Är du snäll? - oftast.
11. Är du falsk? - nej.
12. Är du blyg? - med vissa personer, annars så är jag inte det.
13. Vilket stjärntecken är du? - kräfta.
14. Stämmer ditt stjärntecken in på dig? - inte fan vet väl jag.
15. Dagdrömmer du mycket? - händer väl.
16. Är du lycklig? - näe, livet kunde vart bättre.
17. Om inte, när var du senast lycklig? - inte en susning.
18. Vad är du rädd för? - att bli lämnad, mörker, insekter, spöken, skräckfilmer, gamla hus. haha.
19. Vad hoppas du inte ska hända? - att jag förlorar någon som står mig nära.
20. Skolkar du? - nejnej.
21. Käkar du frukost? - jajamen.
22. Hur lång är du? - runt 173cm.
23. Hur mycket väger du? - vet faktiskt inte, men säkert för mycket.
24. Vad har du vägt som minst? - de var väl runt 2-3kg när man var liten, hoho.
25. Vad har du vägt som mest? - hm, runt 60kg tror jag, ligger nog någonstans där nu.
26. Är du nöjd med dig själv? - bryr mig inte så mycket, tar de man har å gör de bästa av det!
27. Har du färgat hår? - ja, eller blekt snarare.
28. Piercad? - öronen om de räknas.
29. Tatuerad? nej.
30. Är du oskuld? nej.
31. Har du pussat nån av samma kön? ja.
32. Kramar eller pussar? båda er mysigt.
33. Skulle du kunna dejta en 24:åring? - beövs inte, har min på 20 redan. ;)
34. Är muskler på tjejer viktigt? viktigt är de väl inte.
35. Hur ser din drömkille ut? - som min gingerboy. i found him, hoho.
36. Har du vart på en strippklubb? nej.
37. Vem pussade dig senast? Simon.
38. Vem kramade du senast? Mormor tror ja.
39. Vem gillar du? Simon, älskar.
40. Är du kär? ja.
41. Vilken är din favoritfärg? svart, vitt, brunt, mörkblått, grått. ja har ingen speciell.
42. Vad äger du för mobil? äger ingen, lånar hannas.
44. När grät du senast? var nog.. förra söndan tror jag.
45. Vad ber du din mamma köpa i en mataffär?
godis, läsk, frukostgrejer.. aa nått sånt.
46. Vilken frukt tycker du om? gröna äpplen is the shit.
47. Vad är det bästa med sommar? Solen, myskvällarna, umgås med dom bästa, solbränd, kläderna, bada, ridturerna, fest, ja finns mycket mycket!
48. Har du nåt oförglömligt minne till nån av årstiderna? ja, har massor.
49. Vem kan du prata om allt med? Simon och Magda.
50. Hur ofta tränar du? 4 dagar i veckan.
51. Gillar du att träna? ruligt att rida, jak.
52. Går du på gympa lektionerna? har inga, wohoo.
53. Vad är din högsta önskan just nu? att vinna sjukt mycket pengar å flytta till en stor hästgård, love.
54. Vad vill du bli när du blir stor? kusk, hovslagare, hästskötare, beridare.. nått sånt!
55. Vad kan du inte leva utan? nära å kära.
56. Tv eller dator? dator.
57. Använder du string? mm.
58. Föredrar du hotpants? aa.
59. Äger du en laptop? ja en död jävel.
60. Vad var dagens lycka? ett mejl ivägskickat och de kan leda till jävligt bra grejer! Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0