pissed off

Vakna upp vid 10-11, blev väckt, ej glad.
Gick upp efter någon timma, käka frukost och gick ut å satte oss i solen ett litet tag.
Simon stack hem, jag duscha å sedan skjutsade mormor ut mig till Årsunda.
Umgicks med Simon å hans föräldrar å kusiner osv under dagen.
Åkte sedan hem hit igen, å sedan tillbaka till Årsunda.
Mot kvällen käkade vi med Simons föräldrar å deras kompisar.
Bar sedan iväg till stranden där lite folk var, stannade inge länge för Simon å hans kompisar ville till krogen.
Så de släppte av mig här hemma, å är jävligt förbannad, att man ska försöka anpassa sig så gott man kan åsså kommer man ändå i andra hand. Så nu är jag inte på bra humör för fem öre. Så ni får ha de så bra, tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0