Some call me the gangster of love

Kom igång jävligt bra med pluggandet, men tyvärr var de ju fel del av skolarbetet jag skulle jobba med.. Skulle egentligen plugga till samhällskunskapsprovet ju, men skrev istället inviduella uppgiften om elefanter i fångenskap. Kom igång jävligt bra med den faktiskt, hoppas på att få ett liiite bättre betyg än förra gången, haha. Slarvigt gjort förra gången men nu jäklarns tycker jag att ja jobba på bra med den!

Ska ta tag i de jag egentligen skulle jobbat med nu hade jag tänkt. Dock läst igenom 3 gånger och känns som de sitter en aning iallafall för börjar tröttna på att läsa samma sak hela tiden, haha. Bra tecken! Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0