today!

Blev väckt halv 11 men var så sjukt jävla trött så somna om till halv 12 ungefär då ja blev väckt igen. Kände mig så jävla trött men kunde ändå inte somna om, huvudet var tungt och näsan värkte, vill inte bli sjuuuuuk. Åh..

Tog mig tillslut upp och då gick vi upp å käka frukost för Simon hade brottom.
Så han åkte snabbt iväg efteråt och jag tog moppen upp till Högbo å red Gäddan. Han skötte sig skitbra och blev piggare å piggare hela tiden, så jag är jättenöjd med honom!

Kom hem för 2-3h sen och har hunnit käka våfflor.
Är fortfarande så sjukt jävla trött och mamma å pappa har besök av massa folk + galet mycket ungar så jag har låst in mig på mitt rum och kommer vara kvar här resten av kvällen. Orkar fan inte med allt ståhej, är alldeles för trött..

Blir alltså inge Årsunda ikväll för mig så ska bara sitta här å ta de lugnt. Kika solsidan och lite filmer skulle ja tro. Hörs hörni, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0