Va, blåser det ute?

Hej på er.
Blev inge bloggande igår, var först i skolan och pluggade ikapp.

Åkte sedan direkt upp å red Dickan, körde hårt med henne och mig själv, vilket inte var så smart..

Stack sedan fort hem å duscha och käkade för sedan kom Simon å hämta upp mig så åkte vi till Årsunda. Gick ut och gick i de härliga vädret och sen kikade vi på värdelös fotboll. Somna direkt när jag kom hem.


Blev ingen praktik för mig idag eftersom jag inte vill överanstränga mig och bli ännu mer sjuk eftersom jag verkligen inte vill missa morgondagen för då ska vi med skolan till Gävletravet, typ oblikatoriskt annars måste man åka med nästa års 1or, vill jag icke.

Så ligger hemma och snorar å hostar ner mig nu. Ska ta med iväg till Dickan och fixa lite där, antingen skrittar jag henne lite eller så får hon vila. Får se vad kroppen orkar. Ska kika nått avsnitt på solsidan först bara, hörs sen. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0