yesterday

Inlägg om gårdagen..

Först till lervik för lite repetition om vad vi gjort under terminen och lite om nästnästa vecka. Sedan ridlektion, markarbete. Slapp storhästen och fick istället tillbaka trötta Hilma, som var lite småseg i början men piggnade till på slutet. Kan nog erkänna att hon är den trevligaste hästen jag ridit hittils, trots sin envishet.

Direkt efter så kom en rejäl huvudvärk men ja hoppade in i duschen och åkte till Simon. Där var de kalas för älsklingen och många av hans släkt var där, precis som förra gången ungefär. Jättetrevligt, dock kände jag mig hängig så var lite borta ibland, haha.

Åkte sedan till David en sväng och sedan till Putte och kolla lägenheten han bodde i, blev kvar där ett tag men jag somna i fotöljen, så jävla trött.

Kom hem vid 1 igår och somna nästan direkt.

älsklings dag igår så han får stå för bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0