23 Augusti

Längsta skoldagen hittills.

Började såklart dagen med att ta fel buss, alltså skolbussen istället för Årsunda-bussen, livet äger. Märkte ingen förren busschauffören sa att Bessemer var sista hållplatsen, min hjärna hade total breakdown. Ringde snabbt mormor och så kom hon å hämta mig och skjutsa mig till rese. Tog tåget därifrån och kom i tid ändå, flyyyyt!

Fick någon hemmauppgift om växer (....), och sedan lunch å efter det Alborgen. Vi skrapade ihop 2900p, vilket jag onödigt kommer ihåg och är säkert inte ens bra, haha. Dock sög det, var roligare när man var mindre, haha..

Direkt när jag kom hem sen så tog jag moppen ut till Sune, han var sjuukt lat och vägrade lyssna på slutet så blev en ganska liten runda. Sög..

Kom hem för ett tag sedan och ska nu hoppa in i duschen, sedan ta fram kläder tills imorgon och slutligen... lägga mig framför Grey's! ;) Hare gött!

- Okej =D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0