I could live a lifetime with you and then do it all again.

Fattar inte vad jag gjort för att förtjäna min otur..
Idag hade jag verkligen koll på vad de stod på bussen, men var tydligen skolbussen ändå.. Så jag hamnade ju på Bessemers hållplats ändå, dock klagade jag på chauffören så han åkte med mig till rese å släppte av mig där, å hann med Gävle-bussen i sista sekund. Tur i oturen..

Skoldagen gick ganska segt, hade en massa föreläsningar och var påväg att somna hela tiden under förmiddan.. Får nya uppgifter hela jävla tiden, sjukt dåligt upplägg med massa på en gång..

Gick sedan från rese till farmor och farfar, där bara farmor var. Var kvar där en stund och prata lite, å gick sedan till trebo och tog cykeln därifrån. Så har inte varit hemma så länge, har inte tid att rida idag så var bara och kollade till Dakita en sväng.

Är så sjukligt trött så ska ta å duscha och så nu, sen däcka i sängen, blir tidigt ikväll! Tjing.

Skolan idag, extremt charmig och fin bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0