ingenting du säger spelar längre någon roll

Ni kanske förstått att jag njuter fullt ut av att ha fått tillbaka sommarlovet eftersom jag är rätt off.
Har bott i Årsunda å hos Magda. Sov hemma idag för första gången på några dagar. Veckan har gått så jävla fort!

Om jag försöker minnas lite jag gjort denna vecka så har jag...
Stekt på Strandbaden,
Grillat på Hedåsen (eller nej, fick inte igång grillen, men vi var där och försökte ok..),
Cyklat som aldrig förr,
Sett en söt nykomling i min pojkväns familj,
Kollat filmer och svullat,
Gjort 10 liter macaroner för mycket när jag skulle laga mat åt 4 pers,
Ingått i en fyllelista som jag nog kommer ångra,
Tagit kvällsdopp,
OSVOSVOSV!

Så jag har då fasen inte legat å slappat bort veckan inte.. Dock blir helgen som kommer väldans lugn, eftersom de känns som att nästa veckas helg kommer bli rätt så jävla fullbokad och jag kommer vara överallt, eller? Who knows..

Ska nu kika om de finns någonting i kylen att grilla till mina brudisar som är påväg hit right now, peaceeee out.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0