making me glorius

Hey dudes! Varit skumt dålig update senaste dagarna, kan ju bero på att jag bott i Årsunda sen vi kom hem, och ska bo kvar där tills imorgon också.

Helgen var iallafall supermysig! Var på rundtur på ön, metade, såg Emma-båten + ca 70 båtar efter henne åka förbi på kvällen, mös på bryggan osv. Var underbart!

Dom två skoldagarna har gått fort, hade bara 2 lektioner idag och rejäl sovmorgon så det var väldigt soft. Imorgon är vi lediga (eller hemmastudier som det även kallas) haha, så då tänkte jag å pojken min passa på att ta en tripp till Valbo, vi får väl se hur de blir med det!

Kan passa på att säga att idag när jag skulle möta upp mamma för en sväng i Gävle så gick jag heeeelt vilse, aldrig varit så lost i hela mitt liv, haha... Tillslut hittade jag fram till ryttarstugan !?!? haha dör, så åkte därifrån med mamma.

Ska nu packa some things och sedan dra vidare till Sune! Vi hörs, tjing.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0