Moves like Jagger

Godmorgon. Gårdagen var mys hos Magda, deppkväll. Åkte hem till 11, cykeln var helt slut, däcket helt förstört. Det fick man också höra nyss av en exploderande och vrålande pappa, orkar inte. Vill flytta hemifrån, vill inte bo här, ingen kommunicerar, när man väl gör det så bråkar man bara, helt jävla värdelöst. Om någon har ett rum över kan ni ju höra av er.
Iaf.. Så kom Simon lagomt tills jag var hemma, myste framför tvn och somnade rätt så sent..

 

Vakna för nån timma sedan och har käkat frukost, Simon åkte precis hem så tänkte åka iväg till Sune nu och rida honom. Sedan om jag har tid när jag kommer hem så går jag ut och går en sväng. Och ikväll är de bio som gäller! No more update, poss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0