Laugh - Love - Eternity

Sorry för dålig update, kan ursäkta mig med att jag träffa min pojkvän efter 1 veckas paus och då kunde man inte riktigt släppa varandra, hehe :)

Gårdagen spenderades somvanlig i skolan, efteråt tog jag en tripp till apoteket och sedan hem och red Dickan i regnet. Saknade älskling kom hit efter någon timma och sov över. Var sjukt jobbigt att gå upp i morse måste jag säga..

Skoldagen såg ut som igår, jobba med hästuppgift hela dagen. Är skapligt trött på den jävla uppgiften nu, suttit i 2 dagar och bara jobbat med den.. Usch. Men hade en jävla tur med bussen hem för den var sen så slapp vänta en timme! Flyyyyyyt.

Är sjukt trött nu, skulle lätt kunna sova. Men ska nog ta å kika lite Grey's och sedan ta tag i en hemuppgift vi fått. Kvällen spenderas med Maggot, och så kanske Jullpan rullar in lite senare, vem vet! Puss.

Fick detta armband igår av min underbara pojke. Igår har vi varit tsm i 9 månader, även på min namnsdag, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0