Det är dig jag lever för, jag älskar dig

Tjina! Var som sagt hundvakt halva dagen, är ju lite småkär nu känner jag, sötare vovve finns ju inte!

Var även till Valbo med älskling och shoppade på eftermiddagen, käkade och fikade även lite däremellan. Gjorde av med cirkus 3000:-, är man duktig så är man! Men nu har jag allt jag behöver ett litet tag förutom skooor och mobiil, idrottsskor måste införskaffas samt ett par fina kängor om jag hittar några.. Kräsenkräsen.

Åkte sedan förbi älsklings bror och var där ett litet tag. Åkte sedan med till Årsunda och tog moppen hem. Har klippt till luggen lite, är inte nöjd, blev fucked up, men den växer ju förhoppningsvis ut igen så det ska väl inte vara så jättestort problem.

Imorgon är det GRS som gäller hela dagen, grymt. Ska slå på ett avsnitt av saknade Grey's nu när jag ändå är hemma och glo på det tills jag somnar! Pussssssis.




Stadium - H&M - Lindex

Malte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0