Fuckar ur totalt

Mitt liv ser exakt likadant ut som det gjorde för en vecka sen ungefär, åt helvete.
Och ja, jag tycker synd om mig själv, för jag har aldrig varit så utmattad, haft så ont, hostat så mycket,  haft så mycket slem i halsen, varit så svullen i halsen, varit så seg, varit så törstig, varit så hungrig, utan att ha kunna gjort någonting åt det utan bara vänta.

Aldrig varit såhär sjuk alltså, livet vill ta kål på mig. Så alla jävla idioter som klagar på att "du säger att de är värre än det är" "du bara överdriver" "de är inget fel på dig". Nehe, men LÅT MIG VARA DÅ.

Blir så jävla arg över personer som tror dom "har det värre", ja men vissa kanske har det, men just nu har jag också det jävligt jobbigt så de enda jag bryr mig om just nu är att bli frisk.

Okej, ni märker att jag har lite att göra, lite att tänka på, lite att bry mig om. Men om de lilla jag inte vill veta, så vet ni nu att ni ska hålla käften om detta. Tackhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0