Grattis världens sötaste unge!

Blev hälsocentralen idag istället för igår. Mådde sämst igår så orkade inte ta itu med det, mådde sämst idag också men då tog Simon och mamma tag i det.

Vi satt och vänta i först en halvtimme (tills Simon gick och sa till), fick ta prover i halsen och sen vänta 1h på att få komma tillbaka till läkaren? Vart har Sveriges sjukvård tagit vägen egentligen.. Var där från 1 till 3.

Fick med mig penicillin hem som jag ska knapra på i en vecka. Så bara å vänta på bättre tider nu, för såhär dåligt har jag då aldrig mått i hela mitt liv.

Missade att fira lilla Freja igår som fyller 1år idag, du får gratta henne från mig systeryster! Gosfian.

Nu ska jag ta å sätta på Grey's ett tag innan Simon kommer. Puss.

Ryttare VS. Musiker? Tror helt klart på de första, om man bortser hur nöjd hon ser ut på bilden under.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0