I'm sorry

Tjo. Gårdagen bestod av ridning på både S&D, gick finfint. Sedan drog jag med familjen ut till stugan. Åt, öppna sista julklappen och väntade på bättre tider. Gick så otroligt segt där borta så de var sinnessjukt..

Nu är jag hemma iallafall. Skulle egentligen ut och käka med brudarna från klassen ikväll för Hanna fyller. Men fick inte ett öre i kontanter i julklapp och mitt kort är tomt. Så har varken råd med buss eller mat. Så jag får avstå denna gången tyvärr...

Ska istället ta å hoppa in i duschen nu, sen invänta att mamma och pappa kommer hem så jag kan be dom om skjuts till Årsunda (buss går om 30min, men har ju inge pengar...)

Hare gött. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0