Jag är så värdelöst emo:istisk så de är pinsamt

Om ni vill veta vart ni har mig så är det sjävklart kvar framför datorn, med filmer. Senaste kikade jag på Juno, helt ok. Försöker komma på lite andra tankar så jag orkar med livet.

Som det ser ut nu får jag nog en extra dag att vila upp mig på, vi går så sent imorgon så kommer icke klara av att kämpa hela dagen så som jag känner nu..

Varför gick jag 8km hem i lördags? Varför red jag 2 hästar idag?
Jo för jag heter My, och de är sånt man får ta ibland. Sen konsekvenserna är ju bara ett steg närmare döden, men de är ju lugnt för dit kommer vi alla.

Denna bild representerar min ilska mot hals, bröst och lungor. Som i princip sitter ihop och gör mitt liv en aning värre än vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0