Revbenskotlett

Tjina. Gårdagen såg ut så att jag red Dickan, i cirkus 2h, hon var sjukt stark och odräglig på slutet och jag frös ihjäl. Så det var ju inte som jag förväntat mig..

Kvällen spenderades i Årsunda med Lussebull-bak, myyyyycket gott! Somnade sedan ganska tidigt då jag var extremt jävla trött.

Idag var jag in till skolan, hade tävling med alla klasser på skolan, kom 2a.. Fail. Stannade kvar på skolan någon timme med Hanna, orkade inte ta oss någonstans. Var sedan in på Köpis en sväng och köpte julklappar osv.

Hemma nu och har duschat mig piggare. Ska ta å städa rummet så de är "julfint". Sen går jag ner till mormor och klär granen och sedan vidare till Magda och chillar där hela kvällen! Myspys. Ja, nu vet ni. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0