Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Gårdagen: Blev upphämtad efter ett tag av Simon, åkte ut till Årsunda och var där ett tag med grabbarna, tröttnade så blev avsläppt hemma när dom ändå skulle in till Sandviken.

Idag: Gick upp runt halv 12, stack ganska direkt till stallet för att äntligen få rida båda hästarna i dagsljus, men eftersom jag alltid har turen med mig.. så hade en av dom tappat sko och en var ganska glapp.. Så blev inte nå ridning ändå, ibland vill man bara ta livet av sig..

Men stannade och smörjde träns, grimmor, sadlar osv, behövdes!

Kom hem för ett tag sen och har hunnit städa å damsugit rummet, så nu är det rent och fint för en gångs skull. Tänkte passa på att göra lite läxor nu när jag inte har så mycket för mig. Puss!

Förrgår i valbo, världens godaste kladdkaka.

Idag, fullt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0