åke

Nämen hejsan.

Vid lunch var det stallet som gällde och red ut en svänga med Hanna. Skithärligt väder men usch för snön, dock gick de att rida utan att halka å slå ihjäl sig så vi körde full rulle. Asruuulit.

Kom hem för en timme sen ungefär. Har hunnit duscha och plockat lite smått i rummet mitt, mamma å pappa har ju lånat ut det till sina kompisar så jag lära städa, så nu är det väldans fint här inne.. Så antingen blir de att sova i våran bastustuga eller i Årsunda, vi får se vad Simon säger, haha.

Ikväll så ska jag vara barnvakt, dock vet ja inte om jag måste vara hemma hela tiden, kanske bara behöver göra mat åt dom. Isånnafall bär det av till Årsunda och gör lördagskvällen liiiite roligare än att sitta hemma. Men vi får väl se, hör väl av mig om inte annat. Nu måste jag se till att få på mig nå vettiga kläder. pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0