chacha bloggen

Gårdagen slutade med att vi följde med pojkarna och umgicks med dom hela kvällen. Dock sög det, tråkigt som fan, haha, kom hem och somnade kanske vid halv 3.

Vaknade imorse och kolla på klockan 8.55, jag ställde alarmet 8.50 och jag kollade ALLT så jag gjorde rätt igår, dåligt arg.. Men blev ingen lektion idag så fick somna om till 10 istället, skönt!

Tog en tur ut i det superhärliga vädret och race:ade för fullt i snön, skithäärligt. Sen var de lite drama innan vi kom ut, nya hästen "Åke" sprang ner till ridbanan och hade tagit sig ut från hagen så vi fick jaga lite häst. haha.

Har varit hemma ett tag nu och bytt om å städat i mitt rum. Ska nu duscha, käka och plocka ur diskmaskinen. Sen har jag inge mer som måste göras. Skönt! Ikväll får vi se hur de blir, troligtvis umgås med pojkarna igen. Återstår att se. puss!


printade från en grym charmig film hanna filma idag när vi red ut. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0