confidence

Gårdagen blev lite huller om buller och blev piss av allt i slutet av kvällen, sånt man får ta ibland.

Vaknade vid 12 idag, vi låg nog kvar till 1 innan de var dags för frulle. Magda kom någonstans emellan där också för att hämta sin grejor. Sen fick ja skjuts av älsk till Dakita och red henne i ungefär 1 timme, är sjukt trött på den hästen just nu..

Kom hem vid halv 5 och har precis käkat. Ska hoppa in i duschen när som helst och sen ska ja inte göra så mycket mer än att sova.
Är trött som ett as och från å med imorgon, ska jag aldrig ens röra vid godis/kakor/chips osv. Sen ska jag så fort jag har råd köpa mig ett par ordentliga gå/spring skor å börja ut och gå, sen bygga på och tillslut springa när ja fått upp kondisen, ska kötta sönder min kropp. Trött på den här skiten, orkar inte må dåligt över de och få kommentarer om den. Så nu ska jag en gång för alla ta tag i skiten. Vi hörs, puss.

todaymynameisemohejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0