♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.

Finns nog en hel del jag skulle kunna göra mer..

1. Röra på mig
(vilket det blir ändring på så fort jag köpt mig ett par skor!)
2. Låta bli allt onyttigt (redan påbörjat och inte varit i närheten av något sånt idag, känns underbart)
3. Red mer, vill ha en häst att träna med å inte bara lulla runt i skogen. Sökandet pågår för fullt just nu!
4. Umgicks mer med mina vänner, men blir aldrig av eller så har man inte tid.
5. Plugga, eller ja på sista tiden så har jag varit jävligt duktig men skulle kunna bli bättre!
6. Uppskatta småsaker, att gnälla är nog en av alla saker jag är väldigt bra på. Sluta ta småsaker för givet och istället uppskatta det är något jag ska lära mig.
7. Kunna ta kritik eller beröm, när någon kritiserar mig tar jag det väldigt personligt men när jag istället får beröm sen så tar jag inte till mig de eftersom dom kritiserande kommentarerna gnager i bakhuvudet. Måste tänka mer positivt!

Några få saker jag kommer på at the moment. Nu är de så att makaroner å köttbullar står och väntar på mig på middagsbordet. tjing!


Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Det regnar köttisbullar!!!

2011-02-14 @ 21:10:14
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0