♥ Dag 25 – Min skoltid.

Gick 6års-6an med första klassen. Enda jag känner därifrån nu är Magda, sen träffar jag Moa lite då och då på resecentrum men mer är det nog inte. Vet inte vad jag ska tycka å tänka om den klassen om ja ska vara ärlig. Något man bara inte bryr sig om längre.

7an-9an gick jag med världens bästa brudar som ja lärde känna in och ut på tre år, så sjukt grymt roligt hade vi. Minnerna är obeskrivliga och allt vi garva tå om dagarna. Saknar det som tusan! Skolan blev nog inte så mycket bättre än vad den var dom åren.

1 året på gymasiet går jag ju nu. Gick först i Sandviken men böt eftersom jag inte trivdes alls. Så bytte till Gävle istället och nu gått en halv termin och har fått nya classmates, grymma brudar med sjuk humor! Att spendera yttligare 2 år är inget jag våndas över, vi kommer ha sjukt kul, de är en sak som är säker! Trivs iallafall jättebra, men skolan är lite sisådär med.

Ja, så har den sett ut! Nu ska jag ta å damma rummet å plocka upp grejer från golvet.. Fick ännu en uppgift av mamma, sög. Men måste göras, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0