Doña Sinforosa

Dagen började med 2 teoripass, sen ridlektion. Hoppades på att få rida en häst ja inte ridit förut, men fick såklart Hilma.. Gick dock bättre idag än de någonsin gått förut, vilket var ganska uppmuntrande och jag var inte på så speciellt dåligt humör efteråt heller. Vilket äger för då är ja på bra humör nu.

Kom hem för en timme sen ungefär och ska om cirka 1 h åka upp till Högbo för att rida lite Gäddan å Eddan med Hanna. Kultkult!

Ska ut till Årsunda ikväll, om jag kommer ut dvs.. Mamma å pappa dricker som vanligt och vill inte skjutsa ut mig till Årsunda, har ingen annan att fråga förutom min syster men tror inte hon är så pigg på att skjutsa ut mig, annars måste jag gå ut i -20 cirka 1km till bussen som går tjugo i 11. KUL LIV...

Nej nu måste jag ta fram 3 långkallingar, 1 par ridbyxor, 1 par täckbyxor, 2 underställströjor, 2 vanliga tröjor, 1 värmande specialtröja, 1 tjocktröja och 1 jacka som jag kan ha på mig i stallet. Välklädd vare ja! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0