friday, fucking friday

Var inte alls pigg imorse när ja klev upp, tydligen har jag pratat telefon i sömnen inatt också, ganska skapligt gjort haha! Men min trötthet övergick snabbt till pigghet när jag tänkte att efter denna skoldag är det lov. Sååå skönt.

Var upp till GRS och kollade först lite löshoppning, lite småtrökigt sådär men bättre än teori. Sen hade vi hopplektion, fick Pascall. Inte alls den typen av häst jag gillar att rida, vädligt lång och hade nog behövt mer uppvärming för att samla sig, så hoppningen gick sådär, gick bäst sista rundan så det var väl bra iallafall. Måste sluta sätta så stora krav på mig själv..

Kom hem för ett tag sen och har hunnit duscha. Ska fixa lite nu sen kommer älskling å hämtar upp mig så käkar vi på Malaysia butterfly, kinamat in my heart! Varit tillsammans i 3 månader nu så passade ju in ganska så bra att vi skulle ut å äta idag å allt. Får se om jag följer med till Årsunda efter och tar 11 bussen hem eller om jag stannar kvar hemma eftersom jag ska på utbildningskurs imorgon 9-12.....
Vi hörs, puss!


printad ur film. soett finger paul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0