fuck this shit

Uäk, gjorde inte dagen mycket bättre av att man vakna upp på någorlunda bra humör.

Åkte iväg till GRS som vanligt och hade först teori å gick igenom provet vi hade innan jul, fick VG++ på det så jag är nöjd. Sen hade vi en timme teori när vi klistrade på post-it lappar på en häst i stallet för att träna på hästens delar, var lite trixigt i början men det fastna efter ett tag!
Hade sedan hopplektion på Tuffe, älgen, gick inte bra, så de sög.

Kom hem för en timme sen och har fått i mig 2 vofflor för var döhungrig efter ridlektionen. Å nu ska jag väl ta å ladda hem lite filmer som jag kan roa mig med ikväll. Kan inte ta mig ut till Årsunda för har ingen skjuts hem å magda är inte i sandviken den jäveln. Så blir hemma, är dock jävligt trött så somnar nog ganska snabbt ikväll.. hörs hörni. puss.


bild från dagens andra teoripass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0