hankatjoev

Började dagen med att tågen var inställda så blev buss, sedan väntade på andra bussen i 20 min extra, frös ihjäl i snöstormen.

Hade sedan lite teori och därefter prov. Tyckte det gick ganska bra. Men det var några saker jag inte pluggat på som var med på provet så blev lite frustrerad, men kunde rätt mycket ändå så blir åtminstone ett G eller VG på det.

Hade sen lunch + utvecklingssamtal med ridlärarna. I ridningen var jag mjuk och följsam i både dressyr och hoppning, dock lite för "snäll" i skänkeln och inte så krävande. I teorin var jag lite tyst på lektionerna men duktig på proven, fått endast VG på dom så helhetsbilden av mitt betyd ligger på VG-.

Sedan var de ridlektion. Red Dino(saurien) och hade dressyr. Gick bättre än dom 2 andra gångerna jag haft henne, krävde mer från början så hon gick på mer. Men i slutet dök allt, så blev fittsur efter.

Å de höll i sig hela vägen hem, mitt humör är så berg-och-dalbana de kan bli. Nu är jag dock på bättre humör och har precis kommit ut ur duschen. Väntar på att Magda ska komma så vi får i oss lite mat. Antingen stannar vi hemma å har de mys eller så hänger vi med några pojkar ut på lite äventyr. Vi får se! puss.


extremt charmig gammal randombild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0