hopp vs. dressyr

Har tidigare i veckan fått papper man ska fylla i om vad man vill läsa för extra kurser i 2an & 3an. Har beslutsångest! Fick inte välja både Hästens utbildning och Special idrott för kurserna gick samtidigt.. Dock är det ett ganska stort plus med Special idrott om man ska plugga vidare sen. Så är ganska så säker på att jag ska ta Special idrotten A och B, men sen så vet ja inte om jag ska välja hoppinriktning eller dressyrinriktning.

Hoppspecial gick jag på förut när jag red på ridskola så jag har ju lite mer erfarenhet där och är lite bättre. Dressyren har jag inte riktigt bra koll på och skulle vara bra att välja för att jag ska utvecklas. Så det lutar väldigt mycket mot dressyr, men jag tycker hoppning är roligast och då vill man självklart utvecklas inom det också. Blir  t o k i g..

Fuck life...


hoppning vs dressyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0