i cant trust you

Hemskt rolig skoldag.. Nejp! Men gick fort iallafall så kändes skönt. Jobbade på som en galning med matten för det var så satans enkelt, då rullar det på skitbra! Sen så har jag gjort Ekologiprovet som jag satt med hela gårkvällen och pluggade till och jag klarade det, så nu har jag inga som helst resten kvar. Känns SÅHÄÄÄÄÄR bra.

Kom hem för ett bra tag sen och har hunnit få i mig ett äppelpeppelpirumparum och risifrutti, är snart mat så ska inte tjocka i mig nå mer. Good news att jag slipper mamma å pappa i helgen som åker till stugan, sjukligt skönt. Bad news att jag är på sånt jävla dåligt pisshumör nu så jag skulle kunna spy. Så inge mer blogginlägg för mig idag, ska bara plugga och... döi min ensamhet. puss.

hannas groomiiie igår as usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0