less, is the only word in my mind

Fyfan vilken kass dag!
Började med att halka omkring lite med Dakita imorse, hon var dock superlugn så gick bra ändå.
Men sen var det ju APU:n då.. Hoppades på att få göra någonting runt hästarna, men nej. Blev först att sitta i 1h, sen sopning och insläpp av ridskolehästar. Lunch i en halvtimme, sen gjorde vi iordning 3 hästar som skulle gå handikappridning. Å efter det satt vi i en halvtimme och vänta på att de skulle rida klart så vi fick sopa. Höll på ett jävla tag med sopning av väggar och golv i ridhusen. Sen satt vi från halv 4 till halv 5 i väntan på att göra någonting, men jag blev så jävla less så åkte hem en halvtimme tidigare. SKULLE STANNAT HEMMA......

Funderar extremt mycket på att byta till STORK, ridskolan i storvik alltså. Var tydligen närmare att åka dit också, så ja jag vet inte.. Vill inte vara kvar i Högbo iallafall, en sak som är säker!


Kom hem lite innan 5, har bytt om till skitkläder och gjort mig en massa vofflor som jag inte ens åt upp, bra gjort. Ska hoppa in i duschen snart och sen somna å vakna upp på topphumör imorgon! Har jag bestämt mig för, orkar inte vara lättretad, less och tråkig som jag var idag, tycker synd om Hanna som fick stå ut. Tomorrow will be a better day. baii.

min mumie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0