några slingor blondare

Gårdagen var väldans mys, lite mindre rolig mot slutet av kvällen men vafan.
Åkte upp och hämta den ena efter den andre, tillslut satt jag Simon Filip och Filip i bilen påväg till Årsunda och hämtade upp Putte å åkte vidare till Emma. Där var yttligare massa pojkar plus Linnéa. Satt där ett bra tag tills alla höll på att somna så åkte vi ut en svänga tills Simon skulle hämta upp Puttes päron i sandviken så då stannade jag kvar hos Emma en stund. Emma och Linnéa somnade och jag höll precis på att somna men då hör man David säga "My, sover du?" ......... diediedie. Strax efter de kom Simon å hämta mig.

Sov i kalla friggen, somna typ 4-5, skoent. Vakna 11, mindre skoent. Åkte hem vid 2 och direkt vidare till stallet och red Dakita. Sen vidare till mammas salong och blekte lite slingor å klippte topparna. Så nu är jag aningen ljusare men inte så jättemycket skillnad. Åkte sen å hämta mat, kebeb, fyfan äckelfettmat.

Har nu duscha å till och med borsta tänderna... haha. Ligger i sängen och är aningen trött så somnar tidigt ikväll. Temavecka i skolan, typ sex och samlevnad eller något. Skitaroligt.. Nej men vi hörs imorgon hörni, puss!


tycker dock att de är för mörkt i hårbotten.. får väl bli ändring nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0