pasta is the only thing i eat

Tja alla ballonger.

Dagen började med en mardröm och att jag skrek så jag vakna. Tur var väl det för jag hade missuppfattat alarmklockan på mobilen och inte satt på den. Försov mig ändast 15min så hann med allting förutom frukosten.

Blev sedan en skrittur på Dickan i cirka 30 minuter innan jag for till APU:n.

Sista dagen i Högbo, ganska skönt. Förmiddagen hade vi något att göra hela tiden så det var supersoft. Eftermiddan var dock mindre kul, satt från halv 3 till 4, å väl uppe i stallet hade man inget att göra tills klockan 5. Sög rent ut sagt. Stället är inget man kommer sakna så då bjöd man väl på sista sega dagen där uppe då.

Nu är jag hemma och ska ta tag i pluggandet för imorgon har vi prov. Ska plugga så allting sitter och hinner förhoppningsvis göra det innan Simon kommer å sover här. Myspys. Imorgon är de Lervik som står på schemat, hörs efter de. puss!


haj ja har bildbrist jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0