rabbit

Kom hem för ett tag sen, jobbigaste skoldagarna i veckan är över och har nu bara praktik och lervik kvar. Dock känner jag ett stort sug efter att stanna hemma imorgon, känner inte för att sitta varannan timme och inte göra ett skit. Å sen på slutet av dagen bara sitta i 2-3 timmar.. Inte riktigt värt att åka dit, som om dom skulle märka om man inte kom? Nej jag får överväga det där lite tror jag.

Har iallafall varit hemma i någon timme nu och har fått i mig en macka. Inte varit nå hungrig idag, hyffsat skönt. Å inte har man nå plugg att ta tag i heller så dagen kommer vara väldans slapp! Filmer, städa, sova... ja, nått i den stilen. Vi hörs, puss.


randompic. i broke hannas pepparcakesheart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0