saturday

Gårkvällen löste sig bra! Var upp och red först, var en upplevelse haha. Kom hem vid halv 9, fick skjuts av pappa (!) som inte hade druckit, otroligt. Så kom till årsunda vid tjugo i 10 kanske. Var hos Simon med några andra pojkar, åkte lite senare till Donken för dom blev hungriga.

Blev sedan avsläppt hemma hos mig å sov här, skönt att slippa friggen som de var typ 5 grader i, skoent.

Vet inte när vi vakna imorse men låg kvar till 1-2 och mös, har sån jävla nackspärr, måste ha legat knasigt inatt.

Simon åkte hem för 2 timmar sen och jag har inte gjort så mycket, mest bråkat med datorn som vägrar fungera.. Sen har jag fått på mig en riktigt funderare!

Idag ska jag spendera kvällen med Magda, väldigt trevligt! Så henne traskar jag vidare till om cirka 2-3 timmar. Väldigt mys. Simon kommer någon gång senare på kvällen så jag promenerar hemåt någon gång under natten, icecold men är man viking så är man. Vi hörs hörni! puss.


bild från... -07? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0